Terméktámogatás

Image
Online Súgó – Tudásbázis
Image
Gyakran ismételt kérdések
Image
Facebook csoport
Elsődleges tanácsadóink
 
Fias Berta
Fias BertaARCHLine.XP oktató
lakberendező
skype: luispiritart
berta.fias@luispirit.hu
+36 30 930 5444
Ferenczi Éva
Ferenczi ÉvaARCHLine.XP oktató
lakberendező
skype: feva0705
eva.ferenczi@cadline.hu
+36 30 437 6455
Aranyi Klaudia
Aranyi KlaudiaARCHLine.XP oktató, belsőépítész
skype: aranyi_dia
akdesignhungary@gmail.com
+36 20 588 2299
Pólya Tamás
Pólya TamásARCHLine.XP oktató
skype: polyatamas
polyatamas.3d@gmail.com
+36 70 4187515
Másodlagos tanácsadónk
 
Hárosi Erika
Hárosi ErikaÉrtékesítési vezető
skype: cadline_support
info@cadline.hu
+36 30 491 3959
Online terméktámogatás - max. 15 perc/nap
 
Licenc vásárlás esetén az Online Terméktámogatás szolgáltatás három hónapig vehető igénybe díjmentesen.
Karbantartási szerződéssel vagy előfizetési szerződéssel rendelkező felhasználóink számára a szerződés ideje alatt az Online Terméktámogatás szolgáltatás ingyenes. A többi esetben az Árlista szerinti óradíjat számítjuk fel.

Tanácsadóink a legmagasabb szinten képesek segíteni, de ennek feltétele a gyors internetkapcsolat. A Skype, illetve a TeamViewer programmal élő képernyő kapcsolat létesíthető két számítógép között. Javasoljuk az előzetes időpont-egyeztetést.

Az Online Terméktámogatás szolgáltatás igénybe vehető munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között akár minden nap, naponta egyszer, maximum 15 percig. A feltett kérdésekre a CadLine tanácsadója legkésőbb 3 munkanapon belül válaszol.

A terméktámogatás igénybevételének ajánlott menete:

  1. Tekintsd meg az Oktatóvideók rovatot, mely témakörökre bontva kínál részletes technikai segítséget, tekintsd meg a problémához közelálló témakör videókat.
  2. Ha további segítségre tartasz igényt, keresd ELSŐDLEGES tanácsadóinkat Skype, email, mobil sorrendben.
  3. Ha nem sikerült mobilon felvenni a kapcsolatot, küldj egy sms-t vagy emailt.
  4. MÁSODLAGOS tanácsadónkat akkor keresd, ha az elsődleges tanácsadók nem tudtak segíteni.
Teamviewer
A TeamViewer távoli segítségnyújtás szolgáltatás lehetővé teszi, hogy munkatársaink a képernyőmegosztás segítségével távolról láthassák a képernyődet és vezérelhessék az ARCHLine.XP programodat, ezzel is segítve problémád elhárítását.
Vedd fel a kapcsolatot tanácsadóddal telefonon vagy Skype-on.
Az ARCHLine.XP program Súgó menüben kattints a TeamViewer-re. Engedélyezd a futtatását. A távoli segítségnyújtás működéséhez nagy sebességű internetkapcsolatra van szükség.
A megjelenő ablakban található azonosítót és jelszót add meg a tanácsadódnak.
A kapcsolódás után kezdődhet az online konzultáció.
Ne zárd be a kliens programot, míg a segítségnyújtás tart.

Kérdések és válaszok:

  1. A távoli segítségnyújtás szolgáltatás bármikor hozzáférhet a számítógépemhez?
    Nem, a távoli segítségnyújtás csak egyszeri, egyedi kóddal biztosított hozzáférést engedélyez. Amennyiben a kapcsolatot megszakítottad a távoli segítségnyújtás nem tud ismételten csatlakozni készülékedhez, csak ha a megkapott új egyedi kóddal engedélyezed.
  2. A számítógépemhez való csatlakozás után mihez férhet hozzá a tanácsadó?
    A számítógéphez való csatlakoztatás után a tanácsadó úgy tudja irányítani a programot és a számítógépedet, mintha melletted ülne.
  3. Biztonságos a távoli segítségnyújtás?
    Igen, a távoli segítségnyújtás titkosított kapcsolatot használ a számítógépek között. A számítógépedre semmilyen esetlegesen kárt okozó alkalmazás, sem egyéb adatok nem kerülhetnek feltöltésre.